Sałatka z jajek i pieczarek



Uwielbiam tą sałatkę! Po pierwsze robi się ją bardzo szybko, po drugie jest z jajek i pieczarek które wręcz kocham i mogę jeść codziennie :) sałatka powstała w standardowy sposób dla mnie, czyli jest to i to w lodówce, wkrótce pora jedzenia, trzeba coś wyczarować :) Dzień wcześniej miałam ochotę na jajecznice  z pieczarkami i cebulą. Tak więc wzięłam się za krojenie pieczarek, masło ciach na patelnie, cebula pokrojona. Byłam tak głodna tego dnia że w międzyczasie dziubnęłam tego i tamtego, zanim pieczarki się zrobiły byłam już najedzona :) w takim razie dokroiłam resztę pieczarek i wszystkie dobrze podsmażyłam. Później wylądowały w lodówce. Następnego dnia o godzinie 4 rano, stwierdziłam, że ugotuję jajka, a wieczorem po pracy farsz pieczarkowy i kolacja gotowa. Wróciłam po pracy, nie chciało mi się już bawić w faszerowanie jajek... OK. W lodówce znalazłam pomidora, ogórki konserwowe do tego jajca i moje pieczarki z cebulą. Sos francuski miałam zrobiony już wcześniej. Kolacja zrobiona w 5 minut!
A jaka ciekawostka do tej sałatki, mój mąż zapierał się nogami i rękami przed jej spróbowaniem, zjadł może 2-3 łyżki. Następnego dnia wróciłam po pracy, chcę zjeść moją sałatkę, w miseczce została może łyżka sałatki :) mój ukochany zapytał kiedy będą ją znowu robić :) zapytałam go również czy wszystko mu smakowało, ponieważ dodałam do niej natkę pietruszki. A mój mąż jak tylko słyszy słowo pietruszka, to od razu rosną mu zęby.
Jego mina gdy dowiedział się o tej strasznej pietruszce - BEZCENNA :)
Kochanie teraz już będziesz jeszcze częściej jadł pietruszkę, obiecuję Ci :)

Przepis nie zawiera glutenu, mleka, kukurydzy i soi.

Składniki:
7 jajek ugotowanych na twardo
5 ogórków konserwowych
2 pomidory
500g pieczarek usmażonych z 1 cebulą
natka pietruszki

Sos francuski:
1 łyżeczka musztardy
2 łyżki octu winnego
4 łyżki oleju
2 łyżki majonezu
1/4 łyżeczki soli
troszkę pieprzu
zioła włoskie

Jajka, pomidory i ogórki pokroić w kostkę. Dodać usmażone pieczarki. Zrobić sos, wlać do sałatki wymieszać. 




Komentarze

Popularne posty